Bendrosios Internetinės Parduotuvės Taisyklės

 

Sąlygų galiojimas

Šios prekių užsakymo sąlygos (toliau – „Sąlygos“) reglamentuoja teisinius santykius, sukurtus tarp UAB Isku Baldai (toliau – „Pardavėjas“), prekybos aplinkos www.isku.lt  savininko (toliau – „internetinė parduotuvė“), o asmuo, pateikiantis užsakymą (toliau – Pirkėjas), kai perkami baldai ir interjero aksesuarai (toliau – prekė).

Internetinės parduotuvės www.isku.lt savininkas yra UAB Isku Baldai (įmonės kodas 211545790), parduotuvė įsikūrusi Kaune Savanorių pr. 187, LT50177.

Internetinės parduotuvės taisyklėse ir nuostatose nenurodytus klausimus reglamentuoja Lietuvos Respublikoje galiojantys įstatymai.

Pardavėjas turi teisę pakeisti šias Taisykles ir nuostatas. Apie Taisyklių ir sąlygų pakeitimus bei papildymus pranešama internetinėje parduotuvėje. Taisyklių ir sąlygų pakeitimai įsigalioja paskelbus atitinkamą pakeitimą ar papildymą internetinėje parduotuvėje arba bet kuriuo kitu Taisyklėse nurodytu laiku.

Jei užsakymas internetinėje parduotuvėje buvo pateiktas prieš įsigaliojant Taisyklių ir sąlygų pakeitimams, užsakymui bus taikomos senosios Taisyklės, išskyrus atvejus, kai Sąlygose numatyta kitaip.

Pardavėjas turi teisę bet kada pakeisti internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių kainas, nebent Taisyklėse ir sąlygose būtų numatyta kitaip.

Jei į pirkinių krepšelį įdėjote Prekes, tačiau dar nepateikėte užsakymo internetinėje parduotuvėje ir jei po to Prekių kaina keičiasi, pateikdami užsakymą turite sumokėti kainą, galiojančią užsakymo pateikimo metu.

 

Pardavimo sutarties galiojimas, informacija apie prekes ir kainas

Prekių užsakymo sąlygos taikomos perkant prekes iš Internetinės parduotuvės.

Internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių kainos nurodytos eurais (€) su PVM prie prekių. Prie kainos pridedamas mokestis už prekių pristatymą.

Pristatymo mokestis priklauso nuo prekių vertės, pirkėjo vietos ir pristatymo būdo. Pristatymo mokestis pirkėjui bus nurodytas užsakant arba išskirtinais atvejais (kai užsakymo metu dėl prekės gabarito jos standartinės pristatymo kainos paskaičiuoti nėra galimybės arba kai pristatymo adresas yra Kuršių Nerija) po užsakymo.

Informacija apie prekes pateikiama Internetinėje parduotuvėje prie prekių.

 

Užsakymo pateikimas

Norėdami užsisakyti prekes, turite įdėti pasirinktas prekes į pirkinių krepšelį. Norėdami pateikti užsakymą, užpildykite reikiamus laukus ir pasirinkite jums tinkamą pristatymo būdą. Ekrane bus rodoma mokesčio suma, kurią galima sumokėti naudojantis internetine bankininkyste ar kitu Pardavėjo nurodytu mokėjimo būdu.

Užsakymas įsigalioja gavus mokėtiną sumą į Internetinės parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą.

Jeigu užsakytos prekės negali būti pristatytos, pirkėjas apie tai bus kuo greičiau informuotas ir sumokėti pinigai (įskaitant pristatymo išlaidas) grąžinami per 7 darbo dienas. Priklausomai nuo pasirinkto mokėjimo metodo, pinigų grąžinimas užtrukti iki 14 darbo dienų.

Įvesdami pristatymo vietą, atidžiai peržiūrėkite pateiktą informaciją ir įsitikinkite, kad visa reikalinga informacija pateikta ir yra teisinga. Jūsų pateikta informacija yra pagrindas mums pabaigti užsakymą ir pristatyti Prekes.

Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas patvirtina, kad turi reikiamas teises ir įgaliojimus sandoriui įvykdyti. Pirkėjas, kuris yra nepilnametis (t.y. asmuo iki 18 metų), patvirtina, kad sutinka su Sąlygomis bei kad jo/jos teisėtas atstovas davė sutikimą sudaryti sandorį ir tam reikalingų lėšų.

Asmuo, kuris sudaro Prekių pirkimo-pardavimo sutartį, yra tas, kuris moka už Prekes.

Prekių pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta (sutartis įsigalioja), kai Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas patvirtinimas dėl užsakymo, paremto pirkinių krepšeliu ar tolimesniu užsakymo detalių raštu suderinimu su Parvadėju.

 

Pristatymas

Prekės siunčiamos į šias šalis: Lietuvos Respublika.

Siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas, prekių siuntimo kaina pateikiama prie siuntimo būdo. Prekių pristatymo išlaidos gali būti perskaičiuojamos, kai pristatymo adresas yra Kuršių Nerijoje arba klientas nori papildomų paslaugų (prekių pristatymas iki durų, užnešimas laiptine į antrą ir aukštesnius aukštus, montavimas, pakuočių išvežimas). Tokiais atvejais su pirkėju bus susisiekta nurodytais kontaktais ir pristatymo suma patikslinta.

Prekių pristatymo laikas klientui bus nurodomas prieš pateikiant užsakymą, arba po užsakymo Internetinėje parduotuvėje pateikimo. Prekėms, kurių sandėlyje nėra, pristatymo laikas gali būti 8-12 savaičių arba ilgiau, priklausomai nuo prekės prieinamumo.

Siuntos Lietuvos teritorijoje dažniausiai pasiekia pirkėjo nurodytą pristatymo vietą per 3-7 darbo dienas nuo užsakymo įsigaliojimo.

Išimtiniais atvejais suteikiama teisė prekes pristatyti per 120 kalendorinių dienų.

Jeigu Internetinė parduotuvė informavo Pirkėją apie pristatymo sutrikimus ir pristatymo terminas nusikelia 30 kalendorinių dienų nuo paskelbto internetinėje svetainėje arba užsakymo patvirtinime, taikomas Internetinės parduotuvės paskelbtas terminas.

 

Prekių grąžinimas

Pirkėjas, gavęs užsakymą, turi teisę per 14 dienų grąžinti elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes. Grąžinimo teisė netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo ir netaikoma pagal LR Mažmeninės Prekybos Įstatymą patvirtintoms negrąžinamoms prekėms (baldai bei daiktai priskirti 9401-9406 kombinuotosios nomenklatūroas kodams) bei LR Civiliniame Kodekse nurodytais atvejais.

Negrąžinamų prekių sąrašą ir atvejus apibrėžia Mažmeninė Prekybos Taisyklių 17 punktas ir LR Civilinio kodekso 6.228 straipsnio 10 dalis, 3 punktas. Detalesnę informaciją galima rasti Valstybinės Vartotojų Teisių Tarnybos puslapyje čia >>.

Norint pasinaudoti 14 dienų grąžinimo teise, užsakytos prekės negali būti panaudotos jokiu kitu būdu, nei tai būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui patikrinti taip, kaip leidžiama prekes išbandyti fizinėje parduotuvėje.

Jeigu prekės po pristatymo buvo naudojamos ne pagal paskirtį, kuri yra būtina norint įsitikinti prekių pobūdžiu, savybėmis ir veikimu arba turi naudojimo ar nusidėvėjimo žymių, Internetinė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžinamą mokestį pagal prekės vertės sumažėjimą.

Norint grąžinti prekę užpildykite prašymą dėl prekės grąžinimo, kurio formą rasite čia: Grąžinimo prašymas. Prašymą reikia išsiųsti elektroninio pašto adresu ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos.

Prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinamos prekės neatitinka užsakytos prekės savybių (pvz., netinkama naudojimui ar nekokybiška, brokuota prekė).

Pirkėjas privalo grąžinti prekes per 14 dienų nuo prašymo pateikimo arba pateikti įrodymus, kad per minėtą laikotarpį perdavė prekes vežėjui.

Internetinė parduotuvė, gavusi grąžinamas prekes, nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo prašymo gavimo, grąžina pirkėjui visus sutarties pagrindu iš pirkėjo gautus pinigus.

Internetinė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus tol, kol negrąžinama prekė, kuri yra sutarties dalykas, arba kol pirkėjas nepateiks įrodymų, kad prekė buvo grąžinta, atsižvelgiant į tai, kas įvyko anksčiau.

Jeigu pirkėjas aiškiai pasirinko kitokį nei internetinės parduotuvės siūlomą pigiausią įprastą pristatymo būdą, Internetinė parduotuvė neprivalo vartotojui atlyginti išlaidų, viršijančių išlaidas, susijusias su įprastu pristatymo būdu.

Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti pardavimo sandorio ir pareikalauti iš pirkėjo grąžinti prekę, jeigu prekės kaina internetinėje parduotuvėje dėl klaidos yra ženkliai mažesnė už prekės rinkos kainą.

 

Skundų teikimas

Internetinė parduotuvė atsako už pirkėjui parduotų prekių neatitikimą ar trūkumą, kuris jau egzistavo daikto perdavimo metu ir išryškėja per dvejus metus nuo prekės pristatymo pirkėjui. Per pirmuosius šešis mėnesius nuo daikto perdavimo pirkėjui laikoma, kad trūkumas jau egzistavo perdavimo momentu. Internetinės parduotuvės pareiga yra paneigti atitinkamą prielaidą.

Pirkėjas turi teisę ne vėliau kaip per du mėnesius susisiekti su internetine parduotuve elektroniniu paštu [email protected] arba paskambinęs telefonu 8 652 62233

Internetinė parduotuvė neatsako už trūkumus, atsiradusius po prekės pristatymo dėl vartotojo veiksmų ar neveikimo (netinkamo naudojimo, nelaimingo atsitikimo ir pan.) arba esant normaliam prekės nusidėvėjimui dėl įprasto prekės naudojimo.

Jeigu iš Internetinės parduotuvės įsigytos prekės turi trūkumų, už kuriuos atsakinga Internetinė parduotuvė, Internetinė parduotuvė nekokybiškas prekes pataisys arba pakeis. Jeigu prekės pataisyti ar pakeisti negalima, Internetinė parduotuvė grąžins pirkėjui visas su pirkimo-pardavimo sutartimi susijusias išlaidas.

Internetinė parduotuvė į vartotojo skundą atsako raštu arba kita atitinkančia raštu formą per 15 dienų.

 

Tiesioginė rinkodara ir asmens duomenų tvarkymas

Internetinė parduotuvė pirkėjo įvestus asmens duomenis (įskaitant vardą, pavardę, telefono numerį, adresą, el. pašto adresą, banko rekvizitus) naudoja tik užsakymo apdorojimui ir prekių išsiuntimui pirkėjui.

Internetinė parduotuvė siųs naujienlaiškius ir pasiūlymus pirkėjo elektroninio pašto adresu tik tuo atveju, jei pirkėjas, įvesdamas elektroninio pašto adresą svetainėje, pareiškė norą ir nurodė apie savo pageidavimą gauti pranešimus tiesioginiai el. paštu.

Pirkėjas gali bet kada atšaukti el. paštu siunčiamus pasiūlymus ir naujienlaiškius, apie tai pranešęs mums el. paštu arba vadovaudamasis el. laiške su pasiūlymais pateiktais nurodymais.

 

Asmens duomenų perdavimas trečiosioms šalims

Jei lankytojai užsiprenumeravo UAB Isku Baldai naujienlaiškį ir nurodė savo elektroninio pašto adresą, jis gali būti perduotas trečiosioms šalims. Naujienlaiškių siuntimo paslaugą teikia Webseller OÜ, Lahepea tn 9-54, 10617 Talinas.

 

Ginčų sprendimas

Jeigu pirkėjas turi nusiskundimų dėl Internetinės parduotuvės, juos reikia siųsti elektroninio pašto adresu [email protected] arba skambinti telefonu 8 652 62233.

Jeigu pirkėjas ir Internetinė parduotuvė nesugeba ginčo išspręsti susitarimu, pirkėjas gali kreiptis į Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybą. Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybą  yra kompetentinga spręsti ginčus, kylančius dėl Pirkėjo ir Internetinės parduotuvės sudarytos sutarties. Pirkėjo skundo nagrinėjimas komisijoje yra nemokamas. Pirkėjas gali kreiptis į Europos Sąjungos vartotojų ginčų sprendimo platformą.

 

Jūsų asmens duomenų tvarkytojas yra UAB Isku Baldai. UAB Isku Baldai pateiks Jūsų asmens duomenis, reikalingus mokėjimams tvarkyti, Montonio Finance:

Montonio Finance
Konstitucijos pr. 7, Vilnius, Lithuania
+370 684 98741
[email protected]