Modernūs sprendimai ateities mokykloms – Suomijos švietimo specialistų patirtis

Šio nemokamo vebinaro metu lyderiaujantys Suomijos modernios bei sveikos mokymosi aplinkos kūrimo ekspertai pateiks jums konkrečius ir geriausius patarimus, bei pasidalins savo praktika. Dalinamės geriausia pirmaujančių ekspertų iš Suomijos bei Lietuvos švietimo specialistų patirtimi su jumis.

Isku taip pat palaiko jūsų mokyklą! Kiekvienai mokyklai, kurios atstovas dalyvauja webinare, dovanojame 500 € dovanų kuponą
 

Antradienį, 2022-ųjų sausio 25d. 10:00val. Trukmė: 1 valanda

 

Su vertimu iš anglų į lietuvių kalbą

 

Dalyvių skaičius ribotas – registruokitės dabar:


KODĖL TURĖČIAU DALYVAUTI?

  • Kad būtumėte pirmasis, kuris sužinosite, koks yra pagrindinis indėlis į švietimo sistemą, kuris padeda tobulėti ir kodėl?
  • Išgirsite apie pozityvų švietimą ir jo įtaką ateities kartoms
  • Išgirsite geriausius patarimus ir patirtis, kaip mokykloje sukurti mdernią, motyvuojančią ir sveiką mokymosi aplinką
  • Susipažinsitesite, kaip ir kokias sąlygas sukurti, kad kiekvienas galėtų pasiekti savo potencialą
  • Nes DOVANOJAME 500€ DOVANŲ KUPONĄ ISKU mokyklų baldams įsigyti

Kokias sąlygas sukurti, kad kiekvienas galėtų pasiekti savo potencialą? 

ELISE TARVAINEN

Isku International Vykdančioji Direktorė

Švietimo infrastruktūra kartu su mokymo programa ir mokytojais, yra pagrindinis indėlis į švietimo sistemą, kuris padeda tobulėti. Kodėl?

 

Mokymasis yra individualus: “susitelkite į mokymasi, ne į mokymą, lai mokymasis bus džiuginantis, pabrėžkite bendradarbiavimo kultūrą, skatinkite mokinių savarankiškumą ir atsakingumą, bei leiskite mokintis individualiai”.
 

Biografija

 

Paskutinius 25-erius metus dirbdama, kaip K-12 švietimo specialiste, Elise orientavosi į mokyklų, kaip mokymosi bendruomenių su bendradarbiavimo veiklos kultūra ir į besimokantįjį orientuotų darbo metodų, kūrimą. Ji turi didelę tarptautinę patirtį inicijuoti pedagogika grįsto dizaino procesus mokyklų investiciniuose projektuose. Elise turi Magistro laipsnį Švietimo srityje, o jos doktorantūros studijos buvo orientuotos į lyderystę švietime, specializuojantis į mokyklų saugumą ir mokinių gerovę. Jos aistra yra kurti mokymosi aplinkas ir inovacijų platformas, kurios gerintų akademinius pasiekimus, sveikatą ir visų mokymosi bendruomenės narių gerovę. Elise patirtis švietime Suomijoje ir Persijos įlankos šalių bendradarbiavimo tarybos (angl.k. Gulf Cooperation Council) regione suteikė jai unikalią įžvalgą, kaip kurti naujus sprendimus, sujungiant kelių švietimo sistemų geriausias praktikas.

 

 

 

SUUVI-TUULI KALEVA

Švietimo sepcialistė ruošianti būsimus ir esamus mokytojus

Mokytojas kaip teigiamos mokymosi aplinkos kūrėjas. Modernūs sprendimai ateities mokykloms 

 

Biografija

 

Suvi Tuuli Kaleva sukaupusi dvidešimties metų patirtį švietimo srityje. Ji dirbo, kaip klasės mokytoja, ir, kaip kvalifikuota vokalo mokytoja. Kaip profesionalus pedagogas labiausiai ji gilinasi į mokyklos gerovę, kurią ji puoselėja per rūpestingos ir mokinančios aplinkos elementus.

Savo darbe ji nagrinėjo ugdymo lauke galimybę, kaip įrankį, skatinantį mokyklos įsitraukimą, motyvaciją ir džiaugsmą. Specialistė giliai įsitikinus, kad individualių poreikių tenkinimas, kokybiškas bendravimas, gėrio matymas kiekviename vaike ir abipusė pagarba yra labai svarbūs.

 

DR. ELIISA LESKISENOJA

Daktaro laipsnį turinti Švietimo Srities Sepcialistė

Kuriant saugias ir sveikas mokyklas, labai svarbu, kokias medžiagas naudojame

 

 Dr. Leskisenoja veda seminarus, mokymų sesijas ir webinarus švietėjams, auklėtojams, tėvams ir lyderiams. Ji dėsto paskaitas pozityvių emocijų, pozityvių santykių temomis, charakterio stipriųjų pusių, įsipareigojimų, augimo mąstysenos, pozityvios organizacijos bei lyderystės temomis. Jos siekis yra palengvinti pozityvaus švietimo Suomijoje tęstinumą. Moksliniai ir pedagoginiai interesai orientuoti į gerovės skatinimą ir klestėjimą visose švietimo sektoriuose: nuo ankstyvos vaikystės iki suaugusiųjų švietimo.
 

Biografija

 

Dr. Eliisa Leskisenoja turi daug patirties švietimo srityje. Prieš pradėdama dirbti dėstytoja ir rengti pedagogus Oulu Universiteto Mokytojų Rengimo Mokykloje, ji dvidešimt metų dirbo mokytoja. Ji buvo ir projektų vadovė Suomijos Mokytojų Švietimo Programoje Laplandijos Universitete.

Dr. Leskisenoja doktorantūros studijų ir tyrimų kryptis buvo sutelkta į teigiamą ugdymo praktiką Suomijos klasėse. Ji turi sukaupusi didelę patirtį pozityviosios psichologijos taikymo įvairiuose švietimo kontekstuose ir darbo bendruomenėse. Dirbusi Mokytojų Rengimo Mokykloje, Dr. Leskisenoja šiuo metu dirba mokslinį darbą, yra pedagogų lektorė bei eilės knygų ir straipsnių autorė pozityviojo švietimo tema.