Kokias sąlygas sukurti, kad kiekvienas galėtų pasiekti savo potencialą?
ELISE TARVAINEN
Isku International Vykdančioji Direktorė
Šio nemokamo vebinaro metu lyderiaujantys Suomijos modernios bei sveikos mokymosi aplinkos kūrimo ekspertai pateiks jums konkrečius ir geriausius patarimus, bei pasidalins savo praktika. Dalinamės geriausia pirmaujančių ekspertų iš Suomijos bei Lietuvos švietimo specialistų patirtimi su jumis.
Antradienį, 2022-ųjų sausio 25d. 10:00val. Trukmė: 1 valanda
Su vertimu iš anglų į lietuvių kalbą
Dalyvių skaičius ribotas – registruokitės dabar:
Kokias sąlygas sukurti, kad kiekvienas galėtų pasiekti savo potencialą?
ELISE TARVAINEN
Isku International Vykdančioji Direktorė
Biografija
Paskutinius 25-erius metus dirbdama, kaip K-12 švietimo specialiste, Elise orientavosi į mokyklų, kaip mokymosi bendruomenių su bendradarbiavimo veiklos kultūra ir į besimokantįjį orientuotų darbo metodų, kūrimą. Ji turi didelę tarptautinę patirtį inicijuoti pedagogika grįsto dizaino procesus mokyklų investiciniuose projektuose. Elise turi Magistro laipsnį Švietimo srityje, o jos doktorantūros studijos buvo orientuotos į lyderystę švietime, specializuojantis į mokyklų saugumą ir mokinių gerovę. Jos aistra yra kurti mokymosi aplinkas ir inovacijų platformas, kurios gerintų akademinius pasiekimus, sveikatą ir visų mokymosi bendruomenės narių gerovę. Elise patirtis švietime Suomijoje ir Persijos įlankos šalių bendradarbiavimo tarybos (angl.k. Gulf Cooperation Council) regione suteikė jai unikalią įžvalgą, kaip kurti naujus sprendimus, sujungiant kelių švietimo sistemų geriausias praktikas.
SUUVI-TUULI KALEVA
Švietimo sepcialistė ruošianti būsimus ir esamus mokytojus
Biografija
Suvi Tuuli Kaleva sukaupusi dvidešimties metų patirtį švietimo srityje. Ji dirbo, kaip klasės mokytoja, ir, kaip kvalifikuota vokalo mokytoja. Kaip profesionalus pedagogas labiausiai ji gilinasi į mokyklos gerovę, kurią ji puoselėja per rūpestingos ir mokinančios aplinkos elementus.
Savo darbe ji nagrinėjo ugdymo lauke galimybę, kaip įrankį, skatinantį mokyklos įsitraukimą, motyvaciją ir džiaugsmą. Specialistė giliai įsitikinus, kad individualių poreikių tenkinimas, kokybiškas bendravimas, gėrio matymas kiekviename vaike ir abipusė pagarba yra labai svarbūs.
DR. ELIISA LESKISENOJA
Daktaro laipsnį turinti Švietimo Srities Sepcialistė
Biografija
Dr. Eliisa Leskisenoja turi daug patirties švietimo srityje. Prieš pradėdama dirbti dėstytoja ir rengti pedagogus Oulu Universiteto Mokytojų Rengimo Mokykloje, ji dvidešimt metų dirbo mokytoja. Ji buvo ir projektų vadovė Suomijos Mokytojų Švietimo Programoje Laplandijos Universitete.
Dr. Leskisenoja doktorantūros studijų ir tyrimų kryptis buvo sutelkta į teigiamą ugdymo praktiką Suomijos klasėse. Ji turi sukaupusi didelę patirtį pozityviosios psichologijos taikymo įvairiuose švietimo kontekstuose ir darbo bendruomenėse. Dirbusi Mokytojų Rengimo Mokykloje, Dr. Leskisenoja šiuo metu dirba mokslinį darbą, yra pedagogų lektorė bei eilės knygų ir straipsnių autorė pozityviojo švietimo tema.